Notifications
Clear all

Welke verf moet je gebruiken voor One-stroke nail art?  

  RSS
creadmin
(@creadmin)
Beheerder Admin

Ik heb me al gek gezocht naar informatie op internet over one-stroke nail-art. Ook goede tutorials met voorbeelden en voldoende uitleg over de producten zijn moeilijk te vinden. Meestal heb je een schitterende video waarin de nail art stap voor stap voorgedaan wordt. Maar nooit wordt iets gezegd over de basis waarop ze werken, hetzij gewone nagellak, gellak, base coat of een top coat.

Waarop hecht je kleur het best?

Ook de verven die gebruikt worden, worden vaak niet vernoemd. Na lang zoeken ben ik teweten gekomen dat het geen gelkleuren zijn, maar dat er vaak acrylverf gebruikt wordt. Maar welke acrylverf is dan de beste?

Ik kan je zeggen de verven die ik thuis heb liggen doen het niet goed. Ze hebben een onvoldoende dekkend vermogen. (ik heb de goedkope van de action, maar dan ook de duurdere van dreamland en carrefour) De verf die tot hiertoe het beste werkte maar waarvan ik de kleur echt niet fel en mooi genoeg vind is gewone plakkaatverf uit tubes.

Op de foto werd de bovenste met plakkaatverf gedaan en de onderste met acrylverf van dreamland.

Ik zet mijn zoektocht in ieder geval verder en hou jullie op de hoogte.

This topic was modified 4 years ago 2 times by creadmin
Quote
Posted : 10/01/2020 10:00 am
Share: